MyRAKAN

14 Mac 2011

KEPAK PAK PONG

Sabtu lepas aku ngan myfamily telah pegi satu majlis perkahwinan sorang member kenarianz. mmg lum penah lagi sampai tempat tu. kira tempat baru port tuk orang kawen lah kat putrajaya ni iaitu dewan seroja presint 15 atau lebih dikenali sebagai diplomatik.

kat situ dewan agak sunyi dan keciklah berbanding dewan presint 8, 9 mahupun 16. ala yang biasa2 orang buat tu...tapi majlis nye tetap meriah...i liko gitu.

selamat pengantin baru gent...semoga berbahgia sepanjang hayat


lama lama dulu ada gak aku gi kenduri kawen member opis lama. lama dah 27 feb 2010..hehe sorry lambat post..nanti2 lah aku citer nape aku x update belog..

sekarang ni citer pasal gi kenduri kawen kepak pak pongg hehe...sebenarnya 27 februari tu aku gi dua kenduri kawen...mula gi kenduri shima kat kelang. memang perjalanan lancarlah takde sesat pusing2 bandar kelang tu macam pegi mane2 kenduri kawen yang tak penak jejak kaki. terima kasih pada gps kami (gerak pengikut shamsul) hehe..

selamat pengantin baru shima...semoga berbahagia sepanjang hayat


tadi aku ade kata 2 kenduri kan...okey pastu balik semula ke putrajaya tapi bukan nak balik umah. tapi menghala ke presint 16 untuk majlis perkahwinan kak saba, orang opis lama aku...tapi bukan kak saba tu kawen oke tapi anak dia bard. bard ni dulu pratikal kat spp jadi kenallah skit2.

selamat pengantin baru bard...semoga bahgia sepanjang hayat...dan tahniah kak saba dapat menantu

terima kasih pada kawan2 semua dan mintak maaf sebab aku ciplak gambar2 korang...aku malas amik gambar hehe..

p/s: sekali lagi selamat pengantin baru diucapkan...semoga kekal bahagia dan jangan nakal2 oke....

Tiada ulasan: