MyRAKAN

03 Oktober 2011

BAGUS SEMUA LANCAR

Jumaat lepas aku ada citer pasal zaqwan kat taska..semuanya memang baik baik belaka. aku petang tu amik dia pun ok. tengah dok main main ngan kawan kawan dia...

Pagi ni hantar lagi dia ke situ. mula tu memang dia tak nak masuk. aku pun naik hairan bin ajaib jugaklah. kenapakan? mengapakah? sebab jumaat tu dia macam suka je..pagi pagi ni plak menangis tak nak masuk. kena bulikah dia? kena pukul kah dia? Hahaha macam macam...

Sebab biasanya zaqwan kalau dah tau tempat tu laju je dia masuk..lagi lagi kalau tempat tu ada banyak mainan..tp ini..ish ish tukar tukar

Mungkin budak budak kan...tempat baru. jumaat tu memang dah elok..kenal kengkawan pastu cuti pulak dua hari. lupe balik dah dia..nak nak plak sabtu ahad tu atok ngan nenek dia datang..lupelah tu pasal taska yang baru sehari je dia kat situ.

zaqwan pakai baju aku Hahaha..dah macam pakai jubah

p/s; sabar ekk zaqwan jap lagi ayah datang amik....

5 ulasan:

Yumida berkata...

cumelnyer budak tuuuu...kengkdg budak2 ni ekot mood die..myb die pas bgn tdo kot..enjin lom start lg

man berkata...

biasa tuu...
permulaan berenggang daripada keluarga.

ady berkata...

betul tu..nnti dh biasa ngan org tu ligatlh dia

ieyza afieyna berkata...

comel.. hee

ady berkata...

TQ ieyza Hehe