MyRAKAN

30 Mac 2011

APRIL

aprilfool aprilfool...aku memang tak suka aprilfool. tapi kalau swimming pool aku suka. apa lagi main air hahaha macam budak2 kan.

aku bukan nak citer pasla aprilfool ni...tapi nak cerita pasal rancangan2 realiti yang bakal ditayangkan di TV bulan april ni. memang akan mendapat sambutan hangat dari penonton2 setianya termasuklah aku kot. kot??WHY

ok harap korang tunggulah kemunculan rancangan2 ini kat astro pada bulan april ini. malas aku nak citer panjang lebar...

af9 di astro ria

im di astro oasis

rancangan baru ni tapi di astro warna

p/s: sape2 belum amik pakej mastika cepat2 maharaja lawak dah nak mula...

2 ulasan:

@Z berkata...

tak sabar nak tengok Maharaja Lawak... Go Jozan Go!! ^_^

ady berkata...

kan @z kan...rugi sape tak tengok nanti hehe