MyRAKAN

24 Mac 2011

I-CITY SHAH ALAM


Korang dah sampai i-city shah alam. aku baru first time. selama ni dengar orang citer2 je. macam best. tengok gambar pun meriah...

macam biasalah kalau nak gi sana kena malam2. kalau datang siang2 nampak lampu je tapi cahaya lampu takde pasal dah ada cahaya keimanan...kalau ada. aku ngan famili aku bertolak dari rumah pukul 6 petang. sebab tak tau jalan. cari dalam gps pun tak jumpa. maka campur tolak darab bahagi sampai bajet2 dekat magriblah.

tapi hari tu memang bernasib baik. tak sesat pulak. jadi dalam masa setengah jam kami dah sampai. siang lagi kan. tapi takpelah boleh jalan2 dulu kat situ. masuk keluar kedai walaupun memang takde hati nak beli apa2. tapi hari tu memang cepat gelap. belum jam 7 lagi dah pasang lampu sedikit demi sedikit. makanya nampaklah ke'i-city'annya.

tadi aku ada cakap hari tu capat gelap kan. rupanya mendung nak ujan. dalam pukul 7.30 camtu ujan dah mula turun. orang masing2 bergegas mencari tempat berteduh. aku pun samalah. sempatlah jugak amik beberapa gambar tuk kenangan...

pemandangan i-city

umi ngan zaqwan

"mane aku nak pegi dulu ni"

"yah dapat pun tangkap"

"jom jom balik dah gelap"

kat depan bilik salji

bestnya dia naik kereta

kereta merah plak "vrooooom vroooom"

tiket parking
lebih kurang jam 8 malam kami pun balik..sebab ujan tak berhenti2.

p/s: i-city dah banyak berubah...indah khabar dari rupa

2 ulasan:

@Z berkata...

parking rm10? utk bape jam? besar tak kawasan tu? dah lama teringin nak pegi tapi tak sampai2 lagi...

ady berkata...

parking tu tuk sekali masuk. parkinglah bape lama pun...besar jugak bolehlah nak lepak2 satu kuarge..anak2 bebas berlari2