MyRAKAN

11 Mac 2011

PAYUNG

Salam semua...
korang penah makan payung tak?? kompom2 tak penah kan..kalau penah tu baik pegi sepital terus bedah kuarkan takut2 nnti kena sambar petir susah...

sebenarnya aku nak citer skitlah pasal eksiden jap tadi kat masjid...masa tu mmg ujan renyai2 ala2 gerimis mengundang gitu. adelah satu couple mamat tu ngan awek dia kot berpayung..takut demam kena ujan nanti. pastu elok aku lalu sebelah dia wat dek jek. udah le jalan situ sedikit sempit..karang tak pasal2 muka aku cacat kena payung ko nak tanggungjawab...tanggung semua pembedahan muka aku!!!

ape salah ko tinggikan skit payung tu nampak orang lalu..ini tak! awek dia dah le rendang..balak tu plak pegang payung terbongkok2 dah macam nenek tua..agak tak sakit pinggang ke bang...

pasal payung ni gak ade kisah...lama dah dulu. 6-7 tahun lepas kot. kadang2 ingat2 kisah lama ni lawak jugak. benda tu kecik saje tapi saje kitaorang besar2 kan...ahh lain kali je lah aku citer.

p/s: wahai pembawa2 payung...ingatlah sama orang2 yang lalu lalang disekitar anda

7 ulasan:

zaidi berkata...

kisah payungg..aku pon nk citer gaklahhh...hahahahahaaa

bukan datin berkata...

hahahha kisah payungggg. walaupun aku takde di tpt kejadian, tapi aku pong tau gak kisah famous tu kih kih kih

ady berkata...

biarlah rahsia...

@Z berkata...

uhuk2....payung yang mana ni?

ady berkata...

alah tragedi payung itu...x ingat xpelah biarlah aku zedi ngan ju je yg simpan hehe

Tanpa Nama berkata...

aku rasee macamm akupun terlibatt dlm tragedii payungg bernanahhhh ... shammajid

ady berkata...

ko ade ke sham..xtau plak aku hehe