MyRAKAN

18 Mac 2011

TERIMA KASIHHH...


Terharu aku ramai yang wish aku kat fb...terharu sesangat. terima kasihlah pada semua sebab ingat birthday aku walaupun yang sebenarnya facebook yang ingatkan kan...

yang terjerit2 menyanyi tuk aku tu. hentikanlah...bagi aku hadiah ke walaupun sehelai tiket penerbangan ke paris sudah memadai. aku bukan nak lebih2 pun.

aku ni pulak rasa dah bertahun2 tak sambut befday. tak ingat berapa lama dah...tapi lamalah. maka dengan itu umur aku pun tak berganjak2 dari dulu. alasan sebab tak sambut befday hahha leh pakai tak???

p/s: geli aku org ber'abang2 ni...aku masih 22 oke masih muda remaja hehe..panggil ady je dah ler

4 ulasan:

ll eYeMe KhaLid ll berkata...

SAME2..HUHUHU

nifhana berkata...

aku kah yg jerit² nyanyi kat kau tu ady..hahahaha...

RYOVZHVR berkata...

sama-sama...

Irrahady berkata...

nana, ko jgn nnti anak ko kenan kat aku plak hehe