MyRAKAN

24 Jun 2011

BILA SI SUAMI BERBLOG.. SI ISTERI ?

salam semua...
macam biasa join segmen ben ashaari...tapi kali ini lain skit sebab tuk para-para suami sahaja hehe..kalau si para-para suami nak join jugak boleh klik je SINI..memang tak rugi punye

bila si suami berbelog..si isteri bacalah...hehe. ok terus ke segmen ini...

luangkan masa ngan keluarga..luangkanlah mane yang boleh luangkan. berbelit-belit kan..aku pun tak paham hehe..ok sebenarnya aku berbelo ni masa kat opis je..time-time takde keje. bosan-bosan dari aku melayari internet yang entah ape-ape website baik aku berbelogging. dapat timba pengetahuan dan curi skit-skit pengalaman orang..disamping tu dapat berkongsi-kongsi cerita dan bertukar-tukar pengalaman dan idea...jadi masa aku berbelog ni opis hour jelah dari jam 8 pagi sampai 5 petang..isnin hingga jumaat. sabtu ahad dan cuti umum aku pun cuti.

oleh kerana kat rumah aku tak berbelogging maka banyak lah masa ngan keluarga..isteri dan anak-anak..opss anak baru sorang jadi anak sahaja hehe. kalau cuti pun macam tu memang fulltime lah ngan keluarga..dan kadang-kadang bagi masa jugaklah ngan kawan-kawan.

alhamdulillah setakat ni isteri aku memang sporting, boleh bertolak ansur dengan minat aku dan yang paling penting kepercayaan yang diberikan kepada aku. bukan nak bangga dirilah tapi aku memang bangga ngan isteri saya. kita sama-samalah "give and take" orang kata kan. dia sporting kita pun kenalah sporting ngan dia jugak tak adillah kalau nak kongkong dia aje duk umah jaga anak..camtu jugaklah kepercayaan dan minat dia..

p/s; cukuplah panjang-panjang nanti merapu je lebih hehe

10 ulasan:

Baiz Mamat berkata...

hehe..berbadminton la pulak..jom

~syue syada~ berkata...

baguslah mcm tu.. :)

Irrahady berkata...

baiz..spam ni ape kena mengena ngan minton haha..mggu dpnlah ahh kau ckp

syue..hehe thanks sudi baca

Alya Esprézzo™ berkata...

wahhh..bernas jawapan bro! hahah..betul gak, drp takde keje kat opis baik update blog ye tak? isteri pun boleh baca..haha dan bila kat rumah kite kena la utamakan keluarga.. :)

hihihi..happy blogging bro! :)

Munn Jaafar berkata...

btul2...kalau isteri fhm minat suami mcm tu jugak kena fhm minat isteri kan...kumpul handbeg ke...kasut ke...hahahaha

TeAqArH berkata...

ape pun..kepercayaan pasangan tu yg penting...^_^

Wahida Samsuddin berkata...

Betul, memang kepercayaan penting sangat bagi seorang wanita, sebab kalau dia dah kurang percaya, tu yang boleh cetuskan pergaduhan dalam rumah tangga tu. Bahaya. Neway, teruskan berblog ye :D
Wydaz.com

aizamia3 berkata...

apa yang kita buat dalam blog biarlah pasangan kita turut tau.. yelah.. dari dia tertanya2 apa yang dibuat oleh suaminya berjam2 hadap lappy.. elok share dengan pasangan kan.. ;)

PapaMacho berkata...

Itulah bro.. Blog didahulukan, family diutamakan.. =)

cikgu berkata...

i like...slm perkenalan..
follow awk..
http://dilamin.blogspot.com/