MyRAKAN

28 Mac 2011

UCAPAN KHAS




Salam semua...
ucapan ribuan terima kasih kepada MUHAMMAD SAFIQIN BIN SAFIAN (nak letak no ic sekali ke tak ekk) kerana telah membantu saya dalam kemelut KALAULAH MALANG BERBAU. terima kasih banyak banyak banyak...

dia lah telah membantu saya dikala ke'mooooody'an. membersihkan segala bukti dari sampai ke pihak2 yang tidak bertanggungjawab. sampaikan bersih sekilat2. sampaikan ke 3 pagi.

terima kasih safiqin...

terima kasih qi pyan...

terima kasih ahh kau...

p/s: Qi nanti tolong basuh keter aku pulak...

4 ulasan:

kako berkata...

GEDIKKKK! haha

ady berkata...

aikkk ucap terima kasih pun gedik..huh!!

kako berkata...

ahaha. bagus lah safiqin tu. kete aku ade calar balar gak ni. kau soh dia dtg umah aku bersihkan calar2 ni.

ady berkata...

hantarlah kat umah dia...