MyRAKAN

24 Mac 2011

I LIKE

kak opis : ady makin slim nampak

aku : ye ke kak. kira berjayalah program diet saya

kak opis : ngee ngee nge...

aku suka bukan pasal aku kurus. aku ni dah memang kurus pun. dah baka keturunan macam ni. tak yah nak diet2 dah. tapi aku terharu pasal ada gak orang amik berat kat aku. dok perhati sampai dah nampak slim pun diorang perasan.

aku memang rasa gak berat aku dah turun. bukan apa aku ni kan jenis suka masuk bakul angkat sendiri. malas nak susahkan orang angkat bakul. sejak menjak ni memang terasalah keringanan nya tu. mungkin betul apa kak opis tu nampak.

baru nak mentain berat badan 50kg. dah turun balik. nak kata tak makan...boleh tahan gak aku makan tiap2 hari. lunch dinner hi-tea sekali sekala tu siap supper lagi.

teringat kembali cabaran beberapa orang kak opis lama aku spp 'walaupun dah kawen aku tetap mentain macam ni. memangkah pendapat diorang bahawa bila kawen nanti badan akan berisi, berat meningkat dan perut kedepan' tidak sama sekali.

p/s: aku tetap aku tettttt....

Tiada ulasan: