MyRAKAN

17 Mac 2011

CINTA SEMPURNA


salam semua...
korang tengok tak citer bersiri "cinta sempurna" kat astro oasis jam 6.30 petang. aku dulu tak layan gak tapi sejak tiga menjak ni hari2 tertengok. kadang tu tension gak udah ler bersiri setengah jam plak tu. sebab tulah aku malas nak layan citer2 bersiri ni. kadang tu berhantu pun ade aku rasa. bile dah tengok sekali sok lusa nak tengok lagi. nak gak tau pasni ape jadi pastu ape jadi.

cite ni mengisahkan ustad nazir dipertanggungjawabkan oleh seoarang ibu dan bapa untuk membetulkan aqidah anak mereka, shila dan najib yang telah menyimpang jauh jauh kerana lama tinggal di luar negara. kalau nak tau kisah selanjutnya tengoklah di astro oasis jam 6.30 petang. tiap2 harilah kot hehe aku malas nak amik tau nanti tertunggu2 je citer tu.

macam cite awan dania ngan dia atilia...memang kemaruk gila dah aku. walaupun citernye sekarang memang dah macam merapu2 tapi aku still tengok tiap2 minggu. spa qistina pun camtu..nak je tengok tapi aku tak layan sangat pasal lewat sangat dah kot citernye.

p/s; jangan ajak aku tengok citer bersiri siri ni...tapi dengar2 asmara 2 best jugak. ohh tidak!!

Tiada ulasan: