MyRAKAN

07 April 2011

QUE PLIZZ



Macam ni lah keadaannya klinik putrajaya persint 9. bukak bukak je klinik, tak sempat duduk kot budak kuanter pendaftaran tu terus kena serbu. helo semua kan ade nombor, ikut que lah...

mane tak kena serbu...dah ada tertulis terang lagi nyata. klinik blah malam dibuka dari 5.00 petang hingga 9.30 malam. jam 7.30 malam hingga 8.00 malam rehat untuk makan dan sembahyang. tapi malam tadi jam 8.30 malam baru bukak. mane orang semua tak hangin. dia jugak yang buat masa tu. kalau dah tau tulis siap siap waktu rehat tu satu jam. takdelah orang tunggu lama lama. orang sakit pun kena sembahyang jugak. kena makan jugak macam kau!

kalau nak sangka baik tu boleh aje...kuar rehat lambat tadi. orang ramai sebab tu masuk lambat. tapi bukan semua orang boleh pikir macam tu. lebih lebih 2-3 orang je. jadi ko sebagai orang di kauter depan tak bolehlah macam tu. kenalah bagi tau kat semua pelanggan pelanggan ko

"mintak maap yer tuan tuan, puan puan, tadi doktor keluar rehat lambat jadi kul 8.30 baru masuk"

takkan itupun nak diajar....huh

p/s; satu lagi pasal que no. memang tak puas hati...

2 ulasan:

Ryo Azhar Rahza berkata...

ahh..awalnyer doktor g klua minum??

ady berkata...

awal apenye...malam lah