MyRAKAN

16 Jun 2011

AWET MUDA

hensem tak..hahhaa
ramai orang kata aku ni nampak muda dari umur aku..ape berape umo aku..ko try cube test tekalah hehe..kalau dalam kepala otak aku umo aku 22 tahun sebab dah 10 tahun aku tak sambut birthday...

ramai gak yang tanya..ape rahsia hehe
jawapan aku senang je "perasan muda" kata-kata kita kan doa jadi bila kita perasan muda otomatik kita akan mengatakan diri kita muda lagi...aku bukanlah nak bangga diri atau tak sedar diri tapi itulah kenyataan

nak kata aku suka minum air suam/air masak..tak jugak. aku suka air manis-manis. nak kata aku suka makan sayur pun tak jugak..tapi still ada makanlah jugak tapi banyak lagi aku makan lauk macam ikan atau ayam.

tapi kalau awek muda jadi macam ni pulak

hehe..

p/s; perasan muda pun bukan bermakna tak tua

Tiada ulasan: