MyRAKAN

22 Jun 2011

ORANG DAH BAGI

Baru-baru ni adalah member-member aku yang baru balik dari luar negara bagi ole-ole kat aku..alhamdulillah ingat jugak beliau kat aku..

TERIMA KASIH DAUN KELADI
ADA SAPE-SAPE NAK BAGI LAGI

sebab ape aku ubah bunyi pantun tu..sebab kalau harap dia je memang tahun depan lum tentu dia gi lagi..jadi sape-sape yang pegi luar negara tu ingat-ingatlah aku kat malaysia ni hehe..

ohh ya ape aku dapat..ni dia

tali pinggang ni dari vietnam

ni pulak kompom-kompom dari singapura

memang tak besar pun..tapi terima kasih banyak-banyak..sape yang bagi?? ishh rasa tak payah lah citer kat sini nanti ada yang kecik hati pasal tak dapat hehee

p/s; ada tak orang nak sponser aku melancong ke luar negara..sila-silalah email aku

3 ulasan:

Mr.Baiz berkata...

tgk la irra tahun depan aku g singapure aku bawak balik singa untuk ko ye..hahaha

Ryo Azhar Rahza berkata...

haa..sampai pun yang aku belikan utk ko...opsss

ady berkata...

baiz..ok aku nak patung rimau yang kuar air tu tau hehhe

ryo..tima kasih jugak kat ryo