MyRAKAN

09 Jun 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

Terpanggil jugak nak cuba segmen bro ben ashaari kali ni..kalau korang nak join sama klik je kat SINI. kali ni agak susah jugaklah..kena wat karangan berdasarkan gambar yang diberi dan kenalah ada kena mengena dengan dunia belogger. inilah dia gambar itu...

Sabar jelah bro dalam kesesakan lalulintas..macam tu jugaklah dalam kehidupan seorang blogger ni...hehe beloggerkah aku ni..perlu banyak bersabar. mungkin ada yang suka jadi pembaca setia setiap entry yang kita siarkan. tapi tak kurang hebat jugak yang mengkritik..memaki hamun..menyindir dan bermacam-macam lagi asam garam kehidupan. namun tahniah kepada blogger-blogger yang telah berjaya sampai ke destinasi. macam pemandu-pemandu itu sabar menempuh jem untuk sampai ke destinasi.

p/s: hehehe boleh ke ni...

6 ulasan:

fuuyooh berkata...

salam.. awak apa kabar? dah makan ke belum?

shopping2u berkata...

dtg sini pulak..


jgn lupa kembali..

http://www.my-shopping2u.com/

♥ Frau Reen ♥ berkata...

hye..dtg cni ye

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

Cik Jari Tembam berkata...

hehe betul tu, sabar itu paling penting :)

cik Ida berkata...

boleh bah kalau ko.. hehehehhee.. nice entri bro.. happy blogging :)

cik gege berkata...

sabar... sabar... sabar....=)

http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/