MyRAKAN

02 Jun 2011

BAM BAM BOOM

semalam aku gi klinik sebab hantar zaqwan check-up ngan suntik-suntik. sampai-sampai je dalam jam 3.30 macam tu aku terus ke tandas, buang ape yang patut. sedang-sedang tu tiba-tiba siren berbunyi...nasib baik dah setel.

bila aku kuar tengok semua orang menuju ke jalan keluar klinik. aku pun terpinga-pinga lah sambil tu cuba untuk melawan arus manusia masuk ke dalam sebab nak cari wife dan anak aku. pastu ade misi tu tahan aku dan suruh aku keluar..dia kata "kebakaran"

aku pun kuar le..cari wife ngan anak aku kat luar..alhamdulillah dapat cari gak. pastu orang-orang klinik tu suruh kumpul kat satu tempat...TIBA-TIBA aku nampak ahli bomba kuar dari klinik. kompom kita kena tipu, diorang ni tengah buat reasell kebakaran. namun sangkaan tu benar belaka.

bukan tak bagus..tapi buatlah masa aku takde kat situ. dah le lambat tambah-tambah lambat pulak dah. keluar berpanas-panas..ishhh itam kulit aku..

p/s; apsal lah ko buat latihan kebakaran masa aku ade huhu...

Tiada ulasan: