MyRAKAN

16 Jun 2011

MINYAK TURUN ASTRO NAIK

Alhamdulillah bermula bermula tengahmalam tadi petrol RON97 turun 10 sen menjadikan harga sekarang RM2.80 selitir..walaupun aku dah agak lama tak memegang host pam minyak kala hijau tu tapi aku berterima kasih jugaklah kepada kerajaan kerana menurunkan harga petrol walaupun seposen dan aku tumpang gembira juga kepada kawan-kawan yang setia menggunakan RON97..

berkuatkuasa ogos tahun lepas kerajaan telah mengharamkan kereta berplate negara lain untuk membeli RON95 kecuali pembeli menunjukkan mykad..tapi semalam kerajaan telah menarik balik keistimewaan itu kerana ada warga malaysia kita semdiri yang tidak bertanggungjawab...dan aku rasa orang macam ni kita lucutkan hak kewarganegaraannya sahaja...geram bebeno

satu lagi pasal astro..malam tadi kat buletin utama ada pulak khabar-khabar astro nak buat penyelarasan harga mulai julai ini..sangat-sangat berharap pakej basic yang harga RM37++ tu tak naik. kalau nak di cerita pasal service terutama masa hujan memang susah ler..bertukarlah kepada astro byond hehe..

p/s; petrol dah turun walaupun seposen..tapi harga barang-barang turun tak???

2 ulasan:

anismelon berkata...

so umo berape nie..na kate 22 xjugak..ngeee..

xpon kan..bile org tny umo bp..ckp umo yg sbenar..then org xcaye..msti org ckp.."btl ke..muke mcm budak2.."huhu..doa jugak nie..:p

ady berkata...

anis..betul gak tu. tp saya xtau nombor lain selain 22 je hehehe