MyRAKAN

03 Jun 2011

Tadi balik-balik dari masjid..ada orang tanya soalan yang dah lama takde orang tanya kat aku

pegawai : dah makan

aku : dah..tadi sebelum semayang

pegawai : boleh makan sebelum solat

aku : nape..??

pegawai : tak ngantuk ke...

aku : huh...tak

pegawai : kalau saya makan dulu bla bla bla...

kalau dulu-dulu masa kat opis lama ramailah yang bertanyakan soalan macam itu. tak ngantuk ke makan dulu sebelum solat..kalau saya dengar khutbah je dah lentokk...

macam pelik je plak bile orang tanya aku soalan macam tu..macam aku buat salah..macam berdosa makan sebelum semayang jumaat..nak nak plak tanya tu ngan wat muka-muka sekali...tak boleh blah.

aku ni memang dari sejak azali lagi makan sebelum semayang ngan member-member aku. kalau tak nanti semayang perut pun berbunyi-bunyi...lagi tak kusyukk semayang...betul tak..

pastu satu lagi mula lah makan kelam kabut sebab nak kejar masuk opis..dah tak sempat nak gosip-gosip citer pasal dunia...

p/s; bukan tak ngantuk tapi memang tak sempat nak tangkap lentokk kat masjid tu...

Tiada ulasan: