MyRAKAN

15 April 2011

DURIAN RUNTUH

Gedebak gedebuk...bunyi durian runtuh.

tengah tengah dengar khutbah kat masjid, tiba tiba tipon aku berbunyi "tot tot tottttt" sms masuk biarlah dulu....pas pas abis doa semua kuar masjid terus baca masej yang masuk tadi...
"TAHNIAH" Simcard Anda B'jaya Menangi Cabutan B'tuah RM30,000.00 Dari Peraduan "SHELL" M.BHD No PIN:CB2547 Sila Call Office 011bla.bla.bla..."ORIGINAL"
hahaha memang dapat durian runtuh aku hari ni. macam rrezeki jatuh dari langit. kat masjid pulak tu time khutbah jumaat. hohoho aku kaya...

entah bile aku masuk Peraduan SHELL entah. pakai minyak shell pun aku jauh sekali. tau tau je dapat hadiah 30k. perggg memang pemurah ko SHELL. bagilah kat kawan kawan aku lain yang setia pakai minyak ko tu. aku ni pakai minyak PETRONAS je pun. sebab dekat ngan rumah aku. tak kisah lah orang cakap petronas tak baguslah, tak powerlah tapi aku tetap pakai. sebab dekat ngan rumah aku. itu je

Simcard pulak...entah bile aku serah simkad aku kat depa. hatta beli top-up pun kat petronas. selain dari kedai ataupun m2u lah. memang takdelah aku pegi ke shell tu semata mata nak beli top-up.

ORIGINAL...setakat tulis original tu ko ingat boleh jadi ori ke. DVD cetak rompak pun ade yang tulis dvd original. tapi jual kat pasar malam. siap main sorok sorok lagi.

sebenarnya banyak kali dah dapat mesej camni. dari power root lah. macam macam dunia sekarang ni. tapi bukan DUNIA ADY hehe...korang pun mesti penah dapat kan. abaikan je. kalau betul dia ikhlas nak bagi dan memang kita pemenang mesti dia call balik kita. teringat iklan power root
saya menang moto

p/s: nasib baik aku tak menjerit kat masjid tadi...aku kaya! aku kaya!

1 ulasan:

mierah berkata...

sy bru dpt msg 2 td~ hahah.. tah pape...