MyRAKAN

28 April 2011

KERJA AKU

Salam semua...
lama dah rasanya aku tak update belog ini. akibat dari kebizian yang melampau lampau. dengan kerja hakiki aku ditambah lagi kerja kerja tambahan tambah lagi kerja-kerja luar hehe...

korang nak tau ape aku buat....haa amik ko

tu dia gunting menggunting adalah kerja aku. kusyuk kan...ni adalah persiapan untuk majlis perhimpunan setia dan mesra semalam. kalut malut tu memang biasalah. masing masing nak buat yang terbaik sampai terbalik balik. macam nak gaduh pun ade jugak cuma nasib tak sampai tahap tarik tarik rambut.

memanglah kebiasaan mana mana majlis pun lagi lagi yang protokol lah sangat tu, belakang tabirnya mesti ada suka duka tension mension. tapi motif semua nak yang terbaik. dapat pujian dari semua pihak terutama orang atasan kita. kalau tak elok kelak akan jadi bualan dari orang atasan sampailah ke orang bawahan, tukang sapu tukang cuci semua gelak kan kita.

"akhir kata, apa yang baik tu datang dari Allah SWT. apa yang tidak baik atau tidak elok tu dari kelemahan dan keaipan saya"...kalau dulu dulu adalah dengan diakhir ucapan tu macam ni. tapi sekarang lama dah tak kedengaran atau ustad ustad kampung je kot yang cakap camtu...

p/s; best jugak kan kerja gunting menggunting ni...korang bile lagi

6 ulasan:

mierah berkata...

haha.. best! sy dh xwat keje2 ni. tingin lak nk wat lg.

Cheq Ana berkata...

klu gunting2 bg ank buat pb bleh

ady berkata...

mierah..lambatlah setel dah pun kalau x aku leh anta heheh

cheq anna..kira aku anak ko lah hahaha

MamaIeta berkata...

salam ady, komen ni adalah xberkaitan :

saya nk bg award kat blog ady, amek kat blog Ieta ye.

Ryo Azhar Rahza berkata...

comey nya abam irra duk gunting2

ady berkata...

ryo..comel ekk thanks ahakkk..

leta..ok thanks