MyRAKAN

04 April 2011

PALING POPULAR


Akhirnya terjawab lah sudah bintang paling popular tahun 2010 ni. memang seperti dah di duka oleh aku artis artis yang menang tu. cuma ada beberapa kategori jelah yang salah hehe. macam penyanyi wanita popular, tak target pun yuna memang. tapi memang tak disangka sangka kann...tahniah yuna

macam fasha sandha, lisa surirumah, fbi, fafau dah lain lain lagi memang dah aku target menang. ceh macamlah aku hantar undian hehe...kalau aku hantar kompom kompom grand livina tu aku yang punya haha...

senarai keputusan abpbh 2010

Artis Berkumpulan/Duo Popular: 6TH SEN

Pelakon TV Wanita Popular: FASHA SANDHA

Penyampai Radio Lelaki Popular: FBI

Artis Komedi Wanita Popular: NOORKHAIRIAH

Artis Nasyid Popular: RABBANI

Pengacara TV Lelaki Popular: PAK NIL

Artis Baru Lelaki Popular: SHAHIR

Penyampai Radio Wanita Popular: FAFAU

 Pelakon TV Lelaki Popular: REMY ISHAK

 Pengacara TV Wanita Popular: FAFAU lagi...

 Artis Komedi Lelaki Popular: ZIZAN
 
Penyanyi Lelaki Popular: FAIZAL TAHIR

Pelakon Filem Wanita Popular: LISA SURIANI

Artis Baru Wanita Popular: ANA RAFFALI

Pelakon Filem Lelaki Popular: SHAHEIZY SAM

Penyanyi Wanita Popular: YUNA

bintang paling popular abpbh 2010: SHAMEIZY SAM
  
tahniah!!

p/s: walau apapun persembahan SITI tetap the BEST..

Tiada ulasan: