MyRAKAN

13 April 2011

KAWEN LAGI

Bukan aku kawen oke..tapi sepupu aku. andrey...kat kota tinggi johor.

kenduri dia hari ahad. sabtu umah belah pompuan. aku dua dua belasah pegi. nasib sempat sampai hari sabtu tu. orang umah dia kota tinggi gak tapi bukan satu kampung tapi satu malaysia.

akad nikah jumaat petang tu. taktau plak berapa kali akad sebab aku pun tak gi dengar, tanya pun tak plak sebab pada aku tak penting sangat kot. nanti walaupun dia cakap sekali akad padahal dua tiga kali dah tambah dosa dia pasal nak cover malu. tak pelah walau seratus kali akad pun janji sekarang dah sah sebagai suami isteri.

aku bukan nak komen pasal majlis dialah, baju, mekap, pelamin tapi sekadar ucapan

SELAMAT PENGANTIN BARU
semoga bahagia sepanjang hayat dan dikurnikan zuriat yang soleh dan solehah.
amin.....


majlis bersanding belah perempuan

majlis sanding belah lelaki

gelagat peng'karaoke

antara tetamu yang datang

 
budak budak ni pun nak amik berkat pengantin hehe..

p/s; walaupun aku cuti sampai selasa tapi keletihan tetap masih terasa

Tiada ulasan: