MyRAKAN

20 April 2011

DISKRIMINASI

Semalam datanglah beberapa orang ke tempat aku. biasalah tempat aku ni dah macam konter pertanyaan. padahal dia datang pun dari arah kaunter..ceh..situ pun dah nampak kesombongannya. berhenti kat tempat aku pun pasal terpaksa sebab dah sesat terpinga pinga. BODOH SOMBONG...dah bodoh sombong plak tu.

orang sombong (OS) : dato' H ade?

aku : tempat dia blah sana. tak pasti plak saya ada ke tidak.
tempat dato' H tu nun memang jauh banget dengan tempat aku.

os : ermmm...sini penilaian? pengarah sape???
tengok tu...penilaian tu cawangan. bos besaunya cuma TIMBALAN PENGARAH

aku : tuan J. tapi dia takde outstasen...

os : sape lagi pegawai ade?

aku : peganti dia tuan M lah. encik nak jumpe dia ke

os : sape tu? tak kenal....

nak jugak jumpe orang yang dia kenal. kalau camtu apsal tak call dulu sebelum datang. MANGKUK HANYUN betul..malas aku nak layan. nasib ade cc sebelah aku ni, dia yang sambung layan. aku plak sambung layan belog.

p/s; OS tu adalah orang opis ni jugak cuma dari stesen mane2 entah...BERLAGAK

3 ulasan:

Ryo Azhar Rahza berkata...

ahh..benci betul ngan org sombong...

aku penah kena ,call ke HQ.

Aku : Helo,saya dr ....,nak tanya sistem egtukar ada masalah ke skrg ni.

OS : Awak ni cekgu ke?apa masalahnya

Aku : Sy bertanya bg pihak bos sy yg nk buat pengesahan,tp x boleh

OS : Awak ada kebenaran ke nak bercakap ngan sy?bos awak benarkan ke?

Aku : (aku blur).
eerr..ada,bos sy soh tnya

OS : ok,bla bla bla....

p/s : Bodoh!ko ingat ko sapa..bila aku semak nama dia,cuma penyelia je pun..cettt!

ady berkata...

hehe dia tengah mood xbaik tu...dan aku rasa dia xpaham soalan

Fauzie Jasmani berkata...

Singgah gegar sini..salam kenal..nak follow boleh?

Latest Entry : Jom Merempit dengan ChurpChurp!!! Ada berani?!!!