MyRAKAN

28 Julai 2010

TANGGUNG KEJE

Rabu 28 Julai 2010, aku telah ditugaskan menggantikan PA BOSS yang kursus...kira cam tanggung keje tapi takde elaun malaun...tapi ok ape duk kat sini "line clear" kita leh wat ape saje, just cover skit2 je...

pasal keje plak setakat rekod2 surat kuar masuk, jawab telpon, layan2 orang datang walaupun staff sendiri hahaha...pejam mata je kann...rasa cam honeymood plak layan internet sampai loya2 nak muntah...ini rupanya keje PA

TAPI ada tapinya tu.....mestilah setiap keje ada baik buruknya, ade best ada taknya

tapi susah skit nak kuar2 rehat awal, nak ngulor2, lagi2 orang cam aku ni pekerja cemerlang memang tak pandai nak ilang2 bagai...sekali sekala tu adelah banyak kala tak main ok...pastu dok jauh dari orang, dah macam kena kurantin pun ada, tak campur orang...boring gak kann takde orang nak bertekak ngan aku huhuhu....

kadang tu aku pelik gak...ade plak orang tanya lelaki ke jadi PA...aik nape tak boleh ke, bukan kena masak, layan2 bos, urut2 boss macam setiausaha sulit, just look n see je...bukan look n see boss okk aku masih waras n warak lagi

p/s: kalau hari2 kena ganti jadi PA mau muak aku wekkkkkkkkkkkkkkkkk...

Tiada ulasan: