MyRAKAN

27 Julai 2010

I'M BACK

Alhamdulillah...bernyawa lagi PC aku selepas 5 hari masuk ICU kerana ketidakfungsian kepala hotaknya hehehe...aku pun taktau kenapa, jangan tanya aku...terharu gak aku bile ada orang tegur komputer dah ok, leh lah update belog...huhuhu memang terharu ade gak orang follow belog aku ni...TERIMA KASIH PADA SEMUA ATAS SOKONGAN ANDA hehe...

memang boring gile2 kalau dok opis takde komputer...yerlah sekarang semua pakai komputer...nak tengok movie, dengar lagu semua pakai PC apatah lagi buat keje...takde PC maknanya tak buat kejelah...bukan salah aku okk makan gaji buta, salah orang2 berkenaanlah lambat repair PC aku...

nak update belog ni pun pakai PC opis, kat umah aku takde haha...peti tv yang besau tu pun kadang2 aku tak sempat nak ngadap siap berastro lagi, letak komputer kat umah hari2 ngadap, bosan jugak...lagipun sekarang ni tak payah beli komputer kat umah, nak bertenet on je handpone dah boleh tengok, segalanya dihujung nyawa...

semalam aku datang lambat lagi ke opis...teman zaqwan gi klinik dia muntah2 tapi tak loya2 plus selsema lagi...macam biasa kalau aku lambat atau tak masuk opis aku akan sms PR kepada CC aku haha jangan marah...aku suka ringtone dia bunyi upin ipin, selalu berkumandang di udara opis aku ni...jangan marah ek nanti kena jual...

p/s: boleh muntah ooo....kalau setiap masa ngadap komputer tapi kalau pakai handpone mau JULING

Tiada ulasan: