MyRAKAN

07 Julai 2010

MENU BEKFAS


Setiap hari sebelum mula kerja atau selepas punchcard aku akan keluar bersarapan dulu...macam dah jadi rutin aku sampailah hari ini...time aku kuar plak tetap kul 8 hingga 8.30 pagi...boleh dikatakan masa itu aku memang tak boleh diganggu...ada gak waktu tu aku di ganggu dan sememangnya aku akan buat dengan tidak ikhlasnya dan semestinya akan ada salah sana sini...kalau dah keje tak ikhlas memang tulah jadinya kann...

aku pun bukan nak makan sangat pun pagi2 tu...just lepak2 sambil gosip skit2 je tapi takdelah sampai berjam2...


haha inilah menu aku hari2, donat + teh...donat tu takdelah sedap mane pun kadang2 tu keras nak mampus tapi sebabnya dia besar skit dari kuih2 lain lagi satu sebabnya dia bergula hahaha...kadang2 tukar gak menu tu


roti canai...dulu masa mula bukak memang sedap...dalamnya kering serta sedap dimakan tapi tak cam KFC sedap hingga menjilat jari...tapi kebiasaan kot orang melayu berniaga lama2 goreng pun cam nak tak nak je...dalam masih berminyak harap luar je nampak rangup tapi bila makan sangappp...

pagi tadi masa aku ondeway g bekfas adelah mamat tu tanya kat sini mane kantinn??? dah lah tak bagi salam...

aku : tuuu (aku tunjuklah arah cafetaria) pintu cafe tu depan dia je...takkan tak nampak orang dok bawa makanan ataupun kusi meja segala...

mamat : tu ke??? sah dia nampak...malas aku layan aku bla je...lagipun aku lambat dah ni...

apa dia ingat sini cam sekolah asrama ke makan free kat kantin...nak makan bayarlah...sini PUTRAJAYA okk bukan kampung orang asli..

p/s: tulah dia orang masuk kandang rimau mengembek memang kena baham...

Tiada ulasan: