MyRAKAN

19 Julai 2010

KENAPA AGAKNYA

Hari khamis lepas aku amik cuti kecemasan (EL ikut istilah orang2 gomeng tapi tetap tolak cuti tahun)...bukan saje2 cuti ok...pagi2 lagi pengasuh zaqwan call my wife bagitau zaqwan nangis tak henti2 dan putus asa untuk menjaga zaqwan hari tu...aku pun terus kesana mengambil zaqwan dan membawa ke klinik swasta dekat presint 9...doktor check2 katanya takde ape2 dan kami tak perlu risau kerana dia aktif lagi...muhamad zaqwan, sape tak tau sakit2 pun aktif semacam gak TAPI nanti skit2 nangis, jatuh skit nangis, terhantuk skit nangis...udah ler kalau nangis tu bukan main susah lagi nak pujuk, entah ikut sape agaknya...

ohh yer lupe dia cirit2 gakk...lepas jumaat tak elok gak dan still tercirit2, maka aku pun bawa dia try cube test klinik kerajaan pulak...jumaat tu aku halfday plak...untung ooo takyah amik cuti jimatttt, berbaloi memang berbaloi hahaha...menurut doktor kerajaan plak tekak dia bengkak skit, aku lupe plak ape nama entah...oooooooooooooo patutlah nangis je, makan tak mau, minum susu tak mau, mau nangis je, mau cirit je tak henti2...banyak plak isi perut dia kannn

sampai hari ini isnin dia still camtu gak...tapi dah tak ciritlah, berak2 je hehehe...risau tu memang risau, TAPI tak kan nak cuti lagi habislah cuti aku camni hehehe...tawakal je lah antar kat pengasuh dia, sambil tu kat opis aku pun kerap tengok tipon aku kot2 tak perasan ada call masuk...kalau dah terpaksa cuti je lahh

tapi sampai saat ini, minit ini, jam ini takde pulak orang call kecuali member opis aku yang tercall katanya dan kawan baik aku call ajak bekfas...alhamdulillah mungkin ok lah tu "under cover" orang putih cakap, aku pun tak tau betul ke dak...TAPI memang tak sabar rasanya nak balik tengok dia ok ke tak, buat keje pun tak senang, sian kalau dia nangis je takde orang nak layan huhuhu...

p/s: TOT TOTTT TOT TOTTT MANE ADE BUNYI SMS CAMTU HAACIMM(bunyi ringtone upin n ipin okk) "lambat lagi ke nak balik"

Tiada ulasan: