MyRAKAN

13 Julai 2010

KESUKAAN

Kenapa dia suka berdiri dekat tingkap? ape yang ditengoknya? ape yang menarik sangat? banyak persoalan dihati yang tak dapat di jawab...

aku pun tak tau kenapa...tanya dia pun bukan leh cakap...makin dia robek2 muka aku lagi ade...mungkin dia sedang menikmati pemandangan dari umah aku...satu lagi tabiat dia suka menjerit2 kalau nampak keter lalu...

kalau ditengok2 mungkin ini yang ditengoknya...lagi2 sekarang ni dia dah pandai berdiri sendiri kat tingkap tu...letak je atas katil, dengan pantas dia bergegas ke tingkap sampai suruh tidor pun susah...sekali tu satu pagi hening, tinggal dia sorang2 kat bilik, pandai plak dia panjat gril2 kat tingkap tu..memanglah budak ni tak padan ngan kecik...

mungkin dia ikut aku kot tapi bukan yang panjat2 tu okk...aku pagi2 memang suka tengok luar, tengok pokok2 yang menghijau untuk terapi mata kita...sejuk rasa bile tengok pokok2 yang subur membubur tu...hehehe akulah pencinta alam semula jadi

tengok tu masa makan pun dia nak main...memanglah anak2 zaman sekarang...kalaulah aku dulu tak taulah camne kann sebabnya mane aku ingat kecik2 dulu aku camne tapi rasa dulu kecik2 aku baik kot, sopan santun, lemah lembut...gudboy

p/s: tapi bile dia dok diam je risau + boring plak...itulah manusia semua serba tak kena, ada je salah

Tiada ulasan: