MyRAKAN

31 Januari 2011

TAHUN BARU CINA

Tahun ni cuti raya cina memang strategik, jatuh pada akhir2 minggu khamis dan jumaat. nak plak warga wilayah persekutuan cuti hari wilayah pada hari selasa. tinggal amik cuti hari rabu je nak bagi cuti panjang skit...holiday times hehe

aku jugak tak ketinggalan bercuti panjang...sebenarnya ekperimen tuk raya pose nanti jatuh ala2 lebih kurang gak lah. ini adalah kerana kerja aku yang memang susah kalau nak cuti panjang huhu...kita tengoklah nanti ADAKAH BERJAYA STRATEGI AKU INI

kalau raya cina memang dah sinonim dengan limau mandarin nya. sememang dah tiap tahun akan dapat limau free hehe...terima kasih kerana kemurahan hati anda semua.

jadi dikesempatan ini aku ingin mengucapkan

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA
KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA KAUM CINA
AGAK2 TAHUN NI TAHUN APE EKK??

KEPADA YANG BERCUTI PULANG KE KAMPUNG BERHATI2 DI JALANRAYA
DAN MEMANDULAH SECARA BERHEMAH

aku jugak ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada petronas yang bagi aku key chain motor ni..memang semart lawa superbbb semua adelah terima kasih banyak2...ade ape2 lagi tolang lah bagi lagi hehe..

p/s; ramai gile orang bercuti kali ni, dah macam pra cuti raya pose plak hehe..

Tiada ulasan: