MyRAKAN

07 Februari 2011

BEN 10

Inilah kasut baru zaqwan...ben 10 siap ade lampu2 lagi berkelip2 bile berjalan. harga kasut ni takdelah mahal sangat pun rm25 je. tawar2 dapat kurang gula jadi rm23 je.

cantik bergaya segak gitu. pasni tambah jauhlah perjalanan budak tu...

berbalik pada gambar atas sekali tu ek...aku memang beli kasut ben 10 tapi cube korang tengok kotak kasut tu...spiderman ok. di manakah kotak kasut ben 10 ini sebenarnya. agak mengelirukan di situ. rasa2 kalau aku beli kasut spiderman dapat tak kotak ben 10.

tambah musykil lagi kat situ takde pun jual kasut spiderman. adakah ini kasut curi. ishh janganlah plak sok lusa rumah aku kena rush dek polis kerana menyimpan barang2 curi padahal sepasang kasut yang aku beli di pasar tani huhuhu simpangkan lah...

kes2 macam ni leh ke repot kat kpdnkk tu. kira mengelirukan pengguna. kalau cam aku memang tak tengok kotak matak semua tu. sampai2 umah baru perasan kotak lain tapi nasib baik isi dia betul KASUT BEN 10 BERLAMPU LIP LAP LIP LAP...

p/s; dapat kasut spiderman best gak. senang nak panjat2 dinding

Tiada ulasan: