MyRAKAN

26 Januari 2011

STEERING LOCK

Aku ni bukan nak jual steering lock ataupun promote steering lock. tapi memang saje nk story skit pasal steering lock.

kalau kita tanya kat orang steering lock mane yang bagus. macam2 jawapanlah yang dibaginya. ade kata itu bagus ini bagus, itu orang senang gergaji ini susah skit.

penah gak aku tanya sorang member aku, dia pakai yang ini

dia lock sekali brek kita...besinya tahan susah kalau nak gergaji. tu kata dia...pencuri sekarang ape2 skuriti pun diorang leh tembus. mercedess yang canggih pun orang leh curi senang2. simpan laptop dalam bonet keter pun orang leh tau. teknologi bukan untuk kebaikan je.

satu lagi yang agak2 femesslah steering lock cam kayu besboll. senang bukan untuk keselamatan keter kita je tapi boleh dijadikan senjata tuk selamatkan diri kita.

tapi aku pakai yang gambar atas sekali tu. dia kata tak bagus pasal steering still leh pusing2 lagi. tapi bagi aku

"aku nak tunjukkan je bahawa kereta aku telah dipasang steering lock. kalau pakai yang lock brek sekali tu orang tak nampak silap2 orang pecah masuk keter kita ingat takde ape2 sekuriti tambahan"

jadi kesimpulannya secanggih manepun sekuriti korang pakai kat keter, lama kelamaan kantoi gak ngan si pencari keter..

p/s; orang sekarang kita lock steering dia amik tayar...ade aku kesah

Tiada ulasan: