MyRAKAN

03 Januari 2011

DUA RIBU SEBELAS



Belum terlewat agaknya aku nak ucap SELAMAT TAHUN BARU 2011 kepada semua yang sudi mengikut dan membaca belog aku ni..

lama dah rasa tak update...tak taulah kenapa rasa malas sangat, tengok member2 lain berduyun2 post entry tapi aku hampeh...nak kata banyak keje tak jugak. walaupun khamis lepas sedikit kekalutan disebabkan pengumuman cuti tiba2 pada jumaatnya sempena kemenangan Piala AFF oleh YAB perdana menteri kita. tu pun aku balik 5.30 okey...

ape azam tahun baru ni?? ape ek nak update belog setiap hari..boleh azam camtu. tapi ape pun azam korang semua semoga dipermudahkan oleh NYA.

tahniah kepada adik ipar aku dapat sorang lagi anak yang comel pada 18 dis lepas. semoga bertambah2 lagi anak ops...dan rezeki korang sekeluarga.

MUHAMMAD ANIQ DANISH MOHAMED EZWAN

p/s; semoga 2011 akan menjadi yang terbaik untuk kita semua...


Tiada ulasan: