MyRAKAN

18 Januari 2011

SKT...

Sekarang ni sibuklah masing2 buat kira2 pasal skt (sasaran kerja tahunan) tuk tahun ni. letaklah bape pun jumlahnye janji logik bukan betul2 target kita je...

aku pun nak buat sasaran gaklah tuk belog aku ni DUNIA ADY. saje suka2 tengok tercapai tak akhir tahun ini. sasaran aku "aku nak 300 entri tuk 2011 ini". banyak tak, rasa2 leh ke tercapai.

aku ni bukanlah full time berbelogging. kadang ade kadang takde, cam biskut. bak kata member aku sorang tu belog suam-suam kuku hehe...but i try my best lah. cewah speaking london plak dah, skit2 boleh lah ekkk

aku berbelogging pun kat opis je. sambil2 wat kerja sambil2 berfb sambil2 berchating. banyaknya sambil2 tak bleh bla..belog aku ni pun berkisar ape2 yang terjadi kat sekitar2 aku, saje suka suki...mungkin satu hari nanti bleh wat gelak2 plassback kisah lama.

p/s; 365 hari setahun...setahun 300 entri...300 entri setahun insyaallah tercapai YAKIN BOLEH

Tiada ulasan: