MyRAKAN

11 November 2010

SUPERHERO


Ini adalah entry hari sabtu...

Aku ni SUPERHERO ke? kalau aku jadi superhero ape nama sesuai tuk aku ek...adyman hahha tak komisel langsung

adelah beberapa orang tegur, aku ni cepat sangat. baru tepon cakap "dah siap", tup tup dah sampai kat atas nak amik fail. memanglah setakat 2 tingkat aku terbang ikut tingkat 0.000000005 saat sampai dahh bukan nak ke matahari baru aku lambat2 tak tahan panas...

pastu satu lagi time bekfas. orang kuar aku lum kuar lagi, aku dah duduk wat keje orang baru balik bekfas...nampak cam aku tak bekfas kan kan kan. tapi sekarang aku memang tak bekfas dahh pun....diet huhuhu

aku ni kalau ade kat tempat duduk, takyah tunggu 3 kali ringing, setengah ringing aku dah angkat...cepat pantas tangkas sarkas haha. ade tu sampai ade komplen aku angkat tepon cepat sangat, boleh camtu??. karang aku tak angkat baru tau, jawab susah tak jawab lagi lagi susah.

nak puaskan hati semua orang memang susah. kalau kita buat satu benda tu ade orang suka ade orang tak suka, ade orang puji ade orang keji, ade orang nampak suka ade orang dengki...

jadi aku buat keje aku, ko buat keje ko. tak kacau sape2...

p/s ; tak reti2 ke INI ADALAH ENTRY HARI SABTU...

4 ulasan:

zaidi berkata...

semenjak 2 menjak nie rajinn sgt hapdet nie..takder keje kerr??

juedaniel berkata...

tu maknanya dia superhero, keje habis cepat sampai takde keje. ko letak le nama adiwira, mcm gagah sikit

Irrahady berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Irrahady berkata...

wei korang dah baca ke tunggulah hari sabtu...

zaidi; bukan ape ade org tny sabtu ahad tak update blog ke

jue; ok tu AKULAH ADIWIRA PENYELAMAT DUNIA HAHAHA AKU MABUK (pinjam jap dialog man laksa)