MyRAKAN

15 November 2010

LEPAK TT 13.11.2010

Kali ini Lepak TT PPEOC sebelah malam pulak kat petronas berhampiran tesco ampang. bagi peluang kepada member2 area ampang terutama member2 baru untuk join...yer lah kalau sebelum ni kat shah alam ngan putrajaya je "jauh katanya"

aku kuar lewat ari tu, kul 10 malam baru sampai ke petronas tu. sampai2 je memang sibuklah petronas situ ditambah lagi dengan kehadiran kelab2 keter lain. aku pusing2 geng2 PPEOC memang dah takde, memang aku dah agak dah mesti diorang dah gi minum2, aku pulak memang takde kompom akan datang.

so lepas aku pusing2 tak nampak pun kelibat mane2 member PPEOC yang kelihatan, aku pun call sorang member bertanyakan mane diorang lepak. dekat je kedai mamak dalam tesco. terus aku wat tawaf satu tesco cari mane keter diorang parking.

gambar sebahagian member yang hadir dan sedang minum. lepas rancak2 berborak2 dari hal kelab sampai ke lawak2 kosong, lebih kurang kul 11.30 malam kami berkonvoi ke petronas semula kerana ade acara untuk dibincangkan dan penampalan stiker.

bile kami tengok petronas tu tetap masih sibuk, kami telah ketempat yang lebih selesa untuk meneruskan agenda kami.

keter2 yang menunggu untuk ditampal stiker. hari tu ujan renyai2 lagi sebab tu masuk skit kat koridor kedai...

sebelum tu ade skit breffing dari otai2 PPEOC berkaitan stiker ngan aktiviti akan datang iaitu konvoi mandi manda, tempat dan tarikh akan dibincangkan kat facebook. sebelum tu diadakan sesi perkenalkan diri masing2 kerana ramai member2 baru yang hadir.

disamping menunggu member2 yang menampal stiker lain2 member rancak berborak kembali dengan topik masing. pasal modifed keter, spoiler, rim sukan dan tak kurang gak bahan membahan.

lebih kurang kul 12.30 tengahmalam kami berkonvoi sekali lagi ke taman berdekatan untuk berjumpe member PPOC sambil berkenal kenalan. acara borak2 berdiri diteruskan walaupun ditepi jalan kerana member PPOC pun nak balik dahh.

sampailah kul 1 pagi baru masing2 bergegas balik ke umah masing2 dan ade gak yang sambung sampai ke subuh di shah alam untuk tengok bola.

p/s: jangan cube racun2 aku untuk modifed keter...

Tiada ulasan: