MyRAKAN

16 November 2010

SALAM AIDILADHA

Salam kepada semua,

esok umat islam akan menyambut hari raya haji ataupun hari raya korban...

oleh itu disini aku mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua umat islam di malaysia (ewah cam semua orang baca belog aku ni) terutama ahli keluarga, sahabat handai, pembaca2 belog aku dan tak lupe gak kepada sape2 yang TERbaca entry khas aidiladha ini...hehehe

disini juga aku ingin mengajak diriku dan kawan2 semua untuk memperingati kisah pengorbanan nabi ibrahim a.s dan anakandanya nabi ismail a.s

kepada kawan2 yang pulang ke kampung, berhati2 dijalanraya dan ingatlah ibubapa kita yang menanti di kampung...
dan kepada yang tak balik kampung macam aku, selamat berhari raya di perantauan dan jangan lupe call orang tua malam raya ni...

sekian...maaf zahir dan batin dari aku dan keluarga

p/s; dah 2 tahun berturut2 aku beraya di perantauan...

Tiada ulasan: