MyRAKAN

02 November 2010

DEMAM

Dah seminggu aku rasa tak sedap badan, batuk plus sejuk2 seluruh badan. rasanya dah lama aku tak kena batuk bertahun2 ni. last aku rasa sebelum kawen maknanya hampir 2 tahun lahh.

dulu kecik2 kalau batuk tak elok2 bapak aku terus bawak gi urut. bab2 ngurut ni aku takut bukan ape geli siot. blah belakang ok lagi tapi bile time urut dada tu kompom2 aku tergelak2 tak henti sampai kena marah2lah baru aku tahan skit2....

nak kata aku tak gi klinik...pegi dahh. dulu ade gak bape2 kali doktor x-ray dada kepala otak semua tapi semunya ok jer takde tanda2 penyakit lain. rimas aku kalau orang tanya tak pegi klinik ke amik ubat, tak cube ke ubat itu ubat ini, madu sabun mandi segalanya...

tapi aku tau diorang tu semua sayang kat aku, amik berat risau kalau2 aku jatuh sakit terlentang kat katil sepital. nanti diorang gak susah kena datang melawat bawak buah tangan...

kali ni aku batuk2 sampai tak kuar suara dah. dah sekarang ni aku dok diam ngadap komputer je kat opis. takdelah bertekak ngan budak2 opis aku ni sampai kan diaorang tertanya2 hehehe...aku tau korang sunyi ekk aku dok senyap je hehe

dua minggu dah aku rasa malas nak wat keje. buat pun mane penting jekk urgent. yang leh tangguh tunggu last minit nanti aku buat. melambak2 dah keje atas meja aku ni tak setel...heh apelah nak jadi ngan diriku

ADY WAKE UP!!!! JANGAN SAMPAI SETAN MENGUASAI DIRIMU...

p/s: tak kan lah aku jadi camni pasal berjauhan dengan si dia...issssh bahaya ni KATAKAN TAKNAK PADA ROKOK

Tiada ulasan: