MyRAKAN

10 November 2010

MONOREL MELAKA

Sabtu lepas 6 november 2010 aku sekeluarga gi lah berjalan2 kat melaka sempena melaka maju 2010. sebenarnya nak pegi ke muzium melaka then jalan dekat2 situ, tapi tengah2 jalan nampak plak stesen monorel, terus belok masuk ke situ.

bayarannya rm10 bagi dewasa pergi dan balik...ini adalah satu lagi produk pelancongan negeri melaka dan aku rasa kalau jalan malam lagi cantik view dia...satu lagi monorel ni jalan ikut tepi sungai melaka

antara pemandangan yang sempat aku amik...

Sampan2 kat Sungai Melaka
nak naik rm10 gak


Kampung Morten


eye on malaysia

satu lagi dalam pembinaan roller coster...siaplah nanti kalah genting hehehe


gambar aku sekeluarga...

p/s; aku malas nak mengarang, so korang tatapi jelah gambar2 tu pastu buat karangan sendiri...

Tiada ulasan: