MyRAKAN

12 November 2010

CHINTA

Akhirnya abis jugak citer chinta ni...letih tiap2 petang balik keje terkejar2 nak tengok citer ni. sampaikan anak pun terabai. inilah dia penangan citer melayu.

aku takdelah peminat tegar citer ni tapi kalau dah balik umah awal tengoklah jugak. dulu mula2 tau gak citer ni tapi aku tak layan pun sebab magrib. tapi bile wife aku dok bukak ari2 mau ketagih gak tapi lum tegar lagi hehehe.

banyak lah gak citer2 melayu bersiri ni yang menghantui aku, kalau dah tengok pasti nak tengok lagi kisah selanjutnya..

tiga citer ni antara yang memang aku layan tiap minggu. kadang tu ade gak termiss skit2


ni plak antara citer yang pernah menjadi kegilaan aku. tu masa spa q pertama memang malatop kannn. awan dania plak tak lama lagi ade musim ketiga. aku mesti tonton

p/s; wayang plak lama tak gi...

Tiada ulasan: