MyRAKAN

17 Ogos 2010

TUJUH

Kalau kira2 hari ni baru seminggu pose bermakna kalau sempatlah 7 hari dah pose weyyy...kejab je rasanya tup tup dah raya...komputer aku plak tak henti2 melalakkan lagu raya dari sehari lum pose lagi hehehe bukan ape bikin semangat berpose takde lah lesu lesi je tak bermaya...

kalau bulan pose yang mulia ni tak sah rasanya kalau tak citer pasal menu makan...citer2 pasal nak buka ape ari ni, ade yang beli plak tengahari buta dah kasi gegar kasi beli juadah berbuka nanti, tak kurang gak yang tido...tapi satu je tabiat mata aku yang jahat ni, bile time rehat (kul 1-2) takde plak dia mengantuk, bile jam tunjuk kul 2.30 je mulalah matanya mengantuk bebenor...

semalam dalam boring aku belek2 lah wallet aku, sekali tengok2 lesen memandu aku dah mati dari minggu lepas...ish camnelah leh lupe, dah ler sabtu ahad lepas aku balik kampung berpusing2 kat melaka, nasib tak jadi ape2...tunggu gajilah baru renew balik hehehe...

selama ni tak penah lagi aku miss tuk renew lesen, biasa lum mati lagi aku dah bagi dia nyawa baru...tahun ni tak tau lagi ape dah jadi, adakah umur mempengaruhi???

masa tak tau takdelah kita takut2 bawa keter, tapi dah tau lesen mati bawa keter pun tengok mane2 tempat yang selalu pak polisi beroperasi...karang tak pasal2 kena melabur duit tuk dapat bonus tahun ni...

pasal cuti raya plak, aku tak leh nak cuti lama tahun ni kerana tugas aku kepada negara...ewahh mengalahkan PM dah aku ni...yerlah masing2 rakus memangkah borang perancangan cuti, siap dah plan nak mc lah, hari tu halfday lahh malas kejelah, macam2...tapi aku tau diorang cakap je buat skit2 lah

p/s: ade lagi undangan berbuka kat hotel...makan free weyyy rugi tak gi

Tiada ulasan: