MyRAKAN

19 Ogos 2010

BUKA POSE @ PIZZA HUT


Semalam tanpa dirancang tiba2 terasa nak bukak pose kat pizza hut alamanda...ni gara2 kat umah takde ape dah nak dimasak, nak g pasar ramadan plak malas sesak ngan manusia lagipun bukan sedap sangat pun hehehe demand plak sekarang ni....

bagus gak pizza hut alamanda ni, kita bleh booking dulu meja ngan makanan pastu ape lagi shooping lahhh...lebih kurang jam 6 petang aku sekeluarga sampailah alamanda, terus je menuju ke tempat yang dituju iaitu pizza hut buatnya hebat, lamakan tak dengar trademark camtu lagi, rasa2 dah tukar kot satu lagi seben pai pai tu pai tu pai seben pai pai tu pai tu pai (iklan sekejab hehe)

ok sambung balik, sampai nasib tak que panjang tapi meja kebanyakan dah penuh di booking...akhirnya dapatlah meja betul2 depan pintu kuar masuk, oklah senang aku nak merayap2 dikala bulan mengambang eh silap daaa zaqwan meragam...

aku tengok memang rata2 customer kat situ melayu oklah kan memang time nak berbuka...tapi yang bukan melayu tu a.k.a orang bukan islam pun sibuk2 gak datang makan time tu, siap bergelak tawa bertepuk tampar bercekerama kat situ lama2, padahal ade lagi tu orang tunggu meja nak berbuka, kalaulah aku orang yang dok tunggu ni mesti bengang...adakah ini dinamakan satu malaysia??? HAMPEHH

memang dah jadi kelaziman bile berbuka kat dalam bangunan terutama shooping kompleks, bile sampai time je semua orang mesti 'ko pandang aku, aku pandang ko' pastu tanya kawan masing2 dah buka ke...haiyo ikut jam sendirilah disusuli keyakinan ape lagi bedal lah...

sampai masa berbuka kat atas meja aku cuma ade air, kurma ngan roti...haiyo pizza tak siap lagi masyruuum pun tarakkk...last2 bile pizza sampai perut pun dah kenyang makan roti ngan air tapi sempat gak makan sepotong kat situ dan yang lain2nya tapauuuu kerana ketidaksetabilan zaqwan yang sentiasa meronta2 kebosanan kot...

kurma pizza hut (2 biji)


pizza yang terlebih (ape nama entah)

p/s: sampai umah kita sambung lagi...


Tiada ulasan: