MyRAKAN

18 Ogos 2010

CITER BUKA POSE

Ada orang tanya kat aku, "ady selalu berbuka ape?, beli ke masak?"

memang biasa aku jawab, "masak tapi bukan saya masak"

bab menu berbuka plak, kalau aku cakap aku tak makan nasi campur, mesti ade orang tanya balik, kenyang ke?? aku memang selalu makan mee bihun kalau nasi pun nasi goreng...itu je kuih2 jarang

mesti korang cakap "patutlah sekeping je" ade aku kesahh...dah memang itu je limit perut aku leh isi, karang aku paksa2 mau terkuar balik, letih kunyah 40 kali

aku sebenarnya memang tak kesah pun bab2 buka pose ni, ikut tekak tukang masak jelah dia nak wat ape...aku ni tak pandai masak jadi tukang makan je, nanti cerewet2 takde plak orang nak masak tuk aku plak...nak beli kat pasar ramadan bukan sedap sangat pun, megi tu lagi sedap aku rasa

kadang tu aku heran jugak bile dengar orang lapar nasi...benda lain tak leh masuk dahh mesti nak cari nasi, kalau dah lapor tu makan jelah ape2 yang ade...janji isi perut, tak yah cerewet2 nak itu nak ini bedal je abis citer

p/s: lapar megi kari lah plak...tapi tak penah lagi aku berbuka dengan megi okk

Tiada ulasan: