MyRAKAN

26 Ogos 2010

CITER BUKA POSE 2

Walaupun dah agak lama berlalu tapi aku tetap nak story jugak kat sini...bukan ape sejak menjak ni kepala otak aku lemau sangat sampai tak tau nak post ape...

hari ahad lepas aku sekeluarga terima undangan berbuka pose kat umah zamz, budak opis lama aku...bak kata orang rezeki jangan di tolak, orang dah jemput kita pegi jelah bawa perut yang kurus...almaklumlah sampai umah dia nanti nak makan sampai buncit hehehe...terima kasih daun keladi zamz, menjamu aku sekeluarga makan, memang best walaupun majoriti tetamu ko memang aku tak kenal...

senin plak aku sorang je, berbuka pose di Hotel Palace Golden Horses anjuran PEKEMA...ni first time aku sampai kat situ, tengok tiang je dah tau memang besar giler hotel tu patutlah orang kata mahal...tapi aku tengok buffer ramadan dia cuma RM80 lebih2 je (nak tau gi sendiri) siap live ghazal lagi...

bab menu pulak, aku rasa memang oklah berbaloi-baloi antaranya sate, kambing, ABC, sea food, roti john dan macam2 lagilah, nak tau pegi sendiri aku promote lebih2 pun bukan ade share...semua memang sedap

menu first round aku


ABC


gerai2 makanan baru masak

satu lagi kat hotel ni ade anjurkan solat teraweh sekali...memanglah kita boleh duduk makan sampai malam

p/s: terima kasih kepada pen-sponser2 berbuka pose aku...tahun depan panggil lagi ek


Tiada ulasan: