MyRAKAN

12 Ogos 2010

SAMA

Semalam balik keje aku jumpe kakak opis lama aku...memang lama gaklah tak jumpe...dulu aku mula masuk keje memang aku satu bahagian ngan dia, pastu lama2 keje dia tukar bahagian lain...walaupun satu opis tetap tak sama cam dulu, sama bahagian...

dulu masa aku baru2 masuk keje, dia ada cakaplah aku sok dah kawen badan mesti naik, perut mesti buncit, muka mesti tembam...sebab dia kata dulu adelah sorang kerani kat situ kurus cam aku, sekeping...tup tup pas kawen terus membuak2 isi perut nak kuar (buncit lerzzz)

aku cam biasa wat muka cam tak percaya...aku tetap aku, aku ngan dunia ady hehehe...tapi memang lah teori diorang ni leh pakai gak...kebanyakan orang2 yang dah kawin mesti perut kedepan, nak kata ngandung laki, tak tau kenapa...why

tapi bukan kat aku ok...bukan nak banggalah tapi nak membetulkan pemikiran diorang, asal orang lelaki kawin je perut mesti naik, badan mesti mari...yerlah dah ade orang jaga makan minum, berak kencing, hati pun senang...uisss merepek dahh aku ni...bukan bermakna hati aku tak senang ok, makan minum aku tak terjaga...tapi memang aku camni

ok..back to topik

dia pun tegur aku sama je cam dulu, tak berubah...aku biasalah pusing2 skit cam model (saje melawak ngan dia)

aku : biasalah mentenn


kak opis lama : ko memang camtu, makan banyak pun tak gemuk


aku : dulu kak jugak cakap pas kawin leh naik


saje ingatkan balik pasal dulu dia cabar aku...now sekarang u see aku menyahut cabaran dia bahawa teori dia tak boleh digunapakai kat aku hehehe...

p/s: seumur idup aku tak pernah berat cecah 50kg huhuhu...


Tiada ulasan: