MyRAKAN

23 Ogos 2011

STIKER OPIS

Tau ape tu...itulah permohonan untuk dapatkan stiker parking kat opis aku ni. baru nak dikuatkuasakan. selama ni sape-sape boleh masuk..tapi ada segelintir sibuk-sibuk pentingkan diri sendiri komplain keter banyak kat dalam tu..maka misi nak kurangkan keter lah ni.

Apelah nak jadi kalau permohonan parking kat opis ni tak lulus..tak kan aku nak parking bayar sejam singgit..satu hari keje 9 jam jadi sehari 9 hinggit..sebulan sepuloh hinggit..eh eh betul ke? kowrang kiralah sendiri..aku ni bab-bab mengira memang lemah skit walaupun dulu SPM aku dapat A2 hahhaha aku pun tak pasti camne leh dapat camtu.

Kalau dikira-kira mau habis duit gaji aku kat parking tu..napelah orang-orang yang gaji banyak dapat elaun macam-macam lagi senang-senang dapat parking free..siap booking letak no. keter khas tuk keter dia. kita yang dah gaji skit ni jugak kena tampung duit parking sendiri...mane keadilannya?

Kalau bab parking kat putrajaya ni memang tak abisnya..dari kat umah sampai ke opis sampailah kat pasar tani..semua masalah parking. bangunan makin banyak di bina..orang makin ramai dipanggil masuk putrajaya tapi parking??? tuk orang-orang tertentu je...huhu apelah nasib

p/s; kalau tak dapat gak kenalah datang opis naik bas..mintak kira punchcard dari umah..boleh macam tu

2 ulasan:

aizamia3 berkata...

apa motif nak kurangkan parking untuk staf tu.. nak sesakkan lagi tempat yang dah memang sedia sesak tu ke..? kenapa ek..

kesianlah pada mereka yang berhadapan dengan masalah parking..

ady berkata...

nak kurangkan kereta kat parking...suruh naik bas. klau xde anak xpe dari umah terus g opis