MyRAKAN

03 Ogos 2011

I ROBOT


Kauorang semua tengok tak movie i-robot..tak kiralah yang keberapa. penah tengok kan..alah tv3 pun entah bape kali ulang tayang..tapi aku bukan nak citer pasal movie i-robot tu

Ingat lagi tak iklan pasal jangan kerja macam robot..adelah masa dulu kala. tapi aku suka kerja macam robot. buat je ape bos kita suruh..tak yah pening-pening kepala fikir ape nak buat. kalau kita bagi cadangan pun bukan dia nak dengar cakap kita..cakap je bile time meeting "sape-sape ada cadangan atau masalah bile-bile pun bleh jumpe saya" 

Tulah sebab kenapa aku suka kerja macam robot..bile disuruh baru aku buat..lain-lain kerja aku tak tau. ikut je ape yang dah diprogram haha..memang tak kreatif kan tapi itulah kenyataan.

p/s; tiba-tiba gelap..tak nampak idea nak tulis hehe

2 ulasan:

Baiz Mamat berkata...

kau robot?hihi

Irrahady berkata...

hahha i like..xyah nk pikir2 ape nk buat