MyRAKAN

16 Ogos 2011

MUSIM TUDUNG

Alhamdulillah di bulan ramadan yang mulia ini ada gak insan-insan yang nak berubah. kalau dulu tak pakai tudung sekarang dah pakai...alhamdulillah. menghormati bulan ramadan katanya..tapi ape pun tahniahlah sebab anda sanggup berubah.

Manusia sekeliling pulak dok ngata-ngata "ala tengoklah nanti pas ramadan dia nak pakai tudung tak". ello cubelah ko doa yang baik-baik tuk dia. sekurang-kurangnya nak jugak dia berubah kepada kebaikan di bulan ramadan ni. ko plak camne..ade ape-ape perubahan ke atau masih di takuk lama TAK BERUBAH LANGSUNG..pikir-pikir lah ekk

Yang dah bertudung tu plak..tak kan tak nak sahut cabaran diorang. katakan TIDAK pada mereka-mereka ni..."aku kan terus pakai tudung dan terus pakai". biar mereka-mereka ni sedar dan tilik diri masing-masing.

Contoh macam dato siti nurhaliza. dulu tak pakai tudung orang kata macam-macam. tapi sekarang dia dah pakai tudung pun orang ngata dia macam-macam. bukan senang nak puaskan hati semua orang. ade je yang tak kena...biarlah sekurang-kurangnya kita dah beralih ke arah yang lebih baik walaupun belum sempurna...


sekadar hiasan
p/s; jadi sabar je lah nok...

5 ulasan:

Ryo Azhar Rahza berkata...

maaf,akak dah lupa camna pakai tudung..opssss....cer tanya cheq anna.hahaha

Mr.Baiz berkata...

hehe..betul tu..doakan lebih baik dari mengata

ady berkata...

akak ryo lupe ke..meh adik ingatkan hehe

kan baiz kan..nnti kita tegur kita kena balik.."lu sapa" hehe

Munna berkata...

erk...cth ct tu mcm xsesuai je...haha tu bkn tudung pon~

smoga tokti tbuka ati nak pkai tudung pnuh...amin~

ady berkata...

saje je letak gambar tu hehe