MyRAKAN

17 Ogos 2011

BAZAR RAMADHAN


Dah 17 hari berpuasa baru dapat singgah kat pasar ramadan presint 2 putrajaya. sebelum ni dah pegi gak tapi terus tuju je ape nak beli..tak sempat lagi pusing-pusing satu pasar tu. tapi semalam entah macam mana boleh plak pusing..ni pasal gara-gara tak tau nak makan ape? pusing satu pasar ramadan pun tak dapat lagi nak makan ape

Last-last mee goreng mamak juga yang menjadi pujaan. sebab tengok gambar macam sedap. tapi bile tengok cara orang tu masak memang ilang kesedapan macam aku tengok gambar tadi. tak taulah nak cakap macam mana..tapi memang betul pun..hampeh! mee goreng mamak yang mamak buat tu lagi sedap..lagi mengiurkan..dah pasni jangan beli kat situ lagi.

Sape kata kat pasar ramadan tu mahal..ade gak lagi singgit 3 biji. aku amik karipap..memang sedap..tiga-tiga aku belasah sorang hehe.air plak aku beli soya panas..harga RM2..tak taulah murah ke mahal..dulu-dulu masa aku bujang ade gak jual singgit satu bungkus. kali ni 2 hinggit tapi besar skit. ok lah tu kann....


2 ulasan:

Gen2Merah berkata...

membeli juadah asalkan tidak membazir kan..

berkunjung dari blog cik Lulu Caldina..
followed u .. salam ukhuwah

Ikhlas
~GenMerah~

ady berkata...

tq bro..tapi biasalah nafsu bulan pose ni kadang tu sukar dikawal