MyRAKAN

26 Julai 2011

SAYA MENANG MOTO

"Saya menang motor" tu kalau aku masuk GiveAway (GA) power root..tapi aku masuk GiveAway Blog Ryo jadinya aku menang ini...
cantekk kan..aku pun tak sangka leh menang hahha..gembiranya dalam hati. aku pun tak tau macam mana dia nilai sampai aku menang..ape pun terima kasih Ryo sebab pilih aku salah seorang pemenang GA pertama anda. sorang lagi pemenang adalah Sis HaSue. memang gempak gile kan ryo bagi aku hadiah...

ape2 pun aku dah menang...terima kasih ryo. aku menanti hadiah terbikar sarawak tu.

p/s; tak sabar tunggu hadiah dari sarawak

3 ulasan:

Mr.Baiz berkata...

nak jugak!!!mANE ryo ni

Cheq Ana berkata...

xde maknanya ko nak menang BAIZ..psl ko xjoin pn..dari bg ko baik si ryo tu bg aku kan..ryo kan..(kot ye kalo ada lebih laa)pape pn tahniah IRRAHADY

ady berkata...

thanks anna hehe
sorry baiz ko lambat hehe