MyRAKAN

11 Julai 2011

TORA DATANG LAGI


Hehe tajuk tu ade kena mengena pun dengan entry kali ini. saje letak tajuk tu sebab rasa lama dah tak update belog ni..terima kasih kat kawan-kawan dan pembaca setia belog ini kerana datang tengok-temgok kan dan buang sawang-sawang yang ade..hehe

minggu-minggu sudah ni agak bizi gaklah..tapi bukan kerana kerja kat opis..tapi kerana aktiviti kelab aku..PPEOC. cadangannya hari minggu lepas memang nak ke cameron bersama-sama dengan member-member dari utara..tapi tapi lagi hehe...

aktiviti tu terpaksa di tunda gara-gara kerana perhimpunan BERSIH..habis aktiviti pada hari berkenaan di sapu bersih. agak ralat jugaklah sebab dalam 70% persiapan dan di buat..persiapan penginapan semua dah setel..tiba-tiba kena cancel sebab BERSIH..banyak roadblock, ketidakselesaan peserta dan risiko kalau diteruskan juga..pasrah....

last-last duk umah je..tido sebab letih buat aktiviti yang tak jadi. ahad tu baru keluar umah jalan-jalan kat Flora Putrajaya 2011. agak menarik dan aku rasa agak biasa-biasa je. mungkin sebab dah terlalu selalu dibuat kot...

4 ulasan:

aizamia3 berkata...

sukeeeee... TORA dan Ding Dang tapi bila anak2 minta akak tak bagi.. huhuhu..

ady berkata...

aik tak adillah camtu...

Ryo Azhar Rahza berkata...

aku suka tora & dindang...hahaha....dulu kumpul duit belanja,balik dari kelas kafa mesti beli.wakakaka.........jom join GA poyo aku

ady berkata...

ryo...dh hehe