MyRAKAN

19 Julai 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

wow kali ini segmen bro ben agak menarik lain dari yang biasa..kalau nak join jugak bleh lah klik SINI macam biasa..

Belog ini saya namakan DUNIA ADY kerana saya buat belog ni pun nak kongsi cerita dan pendapat dari kawan-kawan dan orang yang baca belog ini. Kehidupan; Keluarga; Kekawan itulah ape yang ada di dalam belog saya ini. saya ingin kongsikan pengalaman dan pendapat dengan kawan-kawan yang lain. DUNIA ADY ini mula tercipta pada 7 Julai 2010 yang mane sebelum ni pun saya ada belog lain. tapi belog tu ada masalah sedikit jadi saya buat semula belog baru...

Blogger idola saya mestilah Santai Bersama BEN ASHAARI. bkn nak bodek ke ape tapi dia banyak mengajar saya dan juga inpirasi tuk saya berbelog. memang lah saya kenal dia hanya pada penulisannya sahaja tapi dia banyak membimbing dan tunjuk ajak kepada blogger-blogger baru macam saya. Terima Kasih bro Ben...

kenapa belog saya ini patut dijengah setiap hari? ermmm....saya akan cuba sedaya upaya saya untuk seberapa kerap 'update' DUNIA ADY ni dengan cerita-cerita baru yang ingin dikongsikan dan memberikan infomasi-infomasi berguna...selebihnya terpulanglah kepada anda

p/s; banyak juga aku tertinggal segmen bro ben ni...memang tak terkejar yopp

3 ulasan:

Niena Muhammad berkata...

gud luck!

Unknown berkata...

daripada segmen Ben Ashaari jugak :)
Singgah sini dan follow..
nice blog :)
kalau free jemput singgah ke blog saya, boleh bg nasihat or comment.

http://fahmiefiras.blogspot.com/

Zul fattah berkata...

skodeng2..

http://zulfattah.blogspot.com/